اخبار
دستورالعمل ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته

دستورالعمل ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته
(سال 1396) 

باسلام و احترام
 به آگاهی می رساند : ثبت نام پذیرفته شدگان تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد سال تحصیلی 97-96  از تاریخ 15/06/96 لغایت 22/06/96 در سامانه آموزشی گلستان برای  نیمسال اول 97-96  انجام می شود.

1-   ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان این دوره برای نیمسال اول 97-96 بصورت غیر حضوری بوده و  پذیرفته شدگان گرامی لازم است با مراجعه به سامانه گلستان به آدرس: http://reg.pnu.ac.ir  از نحوه نام نویسی آگاهی یابند.
2-  پذیرفته شدگان پس از ورود به سامانه در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه ( در صفحه اول سایت فوق الذکر در زمان ثبت نام اعلام می گردد) وارد سامانه آموزشی گلستان شوند.
3-  پذیرفته شدگان لازم است اسکن مدارک ذیل را در قالب jpg یا jpeg و با حجم هر فایل حداکثر 250 کیلو بایت تهیه و در هنگام ثبت نام غیر حضوری بارگذاری نمایند.
-تصویر صفحه اول و سوم شناسنامه
-تصویر کارت ملی ( پشت و رو)
-عکس رنگی با زمینه روشن بدون کلاه و عینک (برای مراجعه حضوری 4 عدد)
-مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه ( ویژه آقایان)
-تصویر مدرک کارشناسی ( برای مدرک کارشناسی ناپیوسته لازم است مدرک کاردانی نیز ارائه گردد).
-گواهی از مراجع ذیربط مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه .

4-  دانشجو پس از ثبت نام اولیه و بارگذاری مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده در بازه زمانی 20/06/96 لغایت 27/06/96 به محل قبولی مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده اقدام نماید.
5-  در هنگام مراجعه دانشجو اصل مدارک با اطلاعات بارگذاری شده در سامانه آموزشی گلستان مطابقت و تصویر (برابر اصل) آن در پرونده فیزیکی دانشجو درج می گردد و پس از آن کاربر خدمات آموزشی نسبت به تایید ثبت نام ( پذیرش نهایی) درسامانه گلستان اقدام می نماید . پس از طی مراحل مذکور امکان اخذ شماره دانشجویی ، واریز شهریه و در نهایت انتخاب واحد دانشجو فراهم می گردد.
6-  امکان تقاضای مهمان از تاریخ 21/06/96 لغایت 26/06/96 در سامانه آموزشی گلستان و برای نیمسال اول 97-96 فراهم می باشد .
7-  انتخاب واحد دانشجویان از تاریخ 21/06/96 لغایت 28/06/96 خواهد بود .
8-  پذیرفته شدگانی که درس های گذرانده در دوره های کارشناسی ارشد دارند و متقاضی تطبیق واحد هستند حداکثر تا پایان اولین نیمسال تحصیلی بعد از پذیرش ، باید کارنامه ریزنمرات تایید شده درس هایی را که ، تقاضای معادلسازی آن ها را داده اند به آموزش مرکز/ واحد ارائه نمایند.
9-  پذیرفته شدگانی که درس های جبرانی ( اعلام شده توسط گروه آموزشی ) مربوط را در دوره کارشناسی نگذرانده اند موظف به انتخاب دروس جبرانی در نیمسال اول 97-96  می باشند.
10-  پذیرفته شدگان لازم است حداکثر تا تاریخ 31/06/96 در مقطع قبل فارغ التحصیل شوند. بدیهی است از ثبت نام کسانی که تا تاریخ مذکور فارغ التحصیل نمی شوند، ممانعت بعمل آمده و فهرست آنان با قید تاریخ فراغت از تحصیل به اداره کل خدمات آموزشی ارسال شود.
تبصره1: ثبت نام از پذیرفته شدگانی که کلیه واحدهای درسی آنان در مقطع قبلی تا 31/6/96 با موفقیت به اتمام برسد ولی زمان اعلام فراغت از تحصیل آنان به هر علت تا تاریخ 30/11/96 باشد، به شرطی که برای نیمسال اول 97-96 واحدی اخذ نکرده باشند بلامانع خواهد بود.
تبصره2: پذیرفته شدگانی که حداکثر تا 30/11/96 دانش آموخته مقطع کارشناسی شوند می توانند از نیمسال دوم 97-96 ادامه تحصیل دهند. وضعیت نیمسال اول این افراد مرخصی تحصیلی (عادی) درج شود.
11-دانشجویان می بایست اصل مدارک مورد نیاز را به همراه تصویر آن ( جهت برابر با اصل نمودن) هنگام مراجعه حضوری به آموزش مرکز/واحد ارائه نمایند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر